dag 2 mitt foto intresse..

jadu? vad ska jag säga! jag älskar såklart att fota å vet inte vad mitt foto intresse är men ja kan väll berätta om vilken miljö å så jja gillar att fota i!
sommaren å våren är mina absolut bästa fotoårstider för då är det ju ljust nästan hela tiden och så äre varmt och sjönt när man är ute och fotar!
de ja tycker är roligast att fota är nog natur, porträtt och fåglar! mest natur eftersom de finns så mkt att fota på då men fåglar är också jättekul!
vädret ska väll va lagom inte för kallt, inte för varmt, inte så regningt men hällst lite typ att solen kommer och går :)
ja de var väll allt eller ja kan ju säga lite om objektiven....
jo när ja fotar fåglar använder jag mitt största objektiv såklart som är 55-250 mm annars använder jag de andra som är 18-55 när jag tar porträtt å naturbilder :) ska börja spaa till ett 50 fast många säger att de e bra å så när man ska fota bllommer å så ;)
ah ja kan väll visa lite bilder på natur, fåglar å så!
gammla ja vet men endå orkar inte lägga upp nå nya!

Mina favorit motiv: Jag gillar bäst att fota natur ( skog, blommor , löv ) och porträtt på andra.
Jag har bara haft min kamera i vinter, men fotade med min kompakt kamera i sommras och höstas. Men tror sommaren kommer bli super årstid till mitt foto intresse!
Och såklart vill jag ha skinande väder !
Jag fotar med min Nikon d3100, som har objektivet ( standard ) 18-55 mm VR. Jag håller på spara ett nytt till Nikkor 50mm AF-S F 1.8 nåt sånt tror jag det hette.


Kommentarer
Postat av: Alva

Vad har ni för kameror? :)

2012-01-25 @ 07:38:58
URL: http://vitchocolate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0