20 DAGAR

Dag 1 - Drömutrustning
Dag 2 - Mitt fotointresse
Dag 3 - Favoriter bland mina egna bilder
Dag 4 - En lyckad bild på en blomma 
Dag 5 - Fem bilder i färg vs svartvitt
Dag 6 - Favoritfotoplats

Dag 7- Heartpicture 
Dag 8 - Före och efter redigering på två bilduppsättningar 
Dag 9 - Fotoinspiration
Dag 10 - En bokeh-bild
Dag 11 - En bild på en tid du saknar
Dag 12 - Min kamerautrustning
Dag 13 - En bild du aldrig kommer att tröttna på
Dag 14 - En bild på ett djur
Dag 15 - En vattenbild
Dag 16 - En bild från i somras
Dag 17 - Mina drömmar inom fotograferingen
Dag 18 - Några bilder från i somras
Dag 19 - Ett äventyr du aldrig kommer glömma
Dag 20 - En bild du aldrig visat på dig själv
/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0